Kızlar 38+2 günlüğüm, çok şiddetli sancım var 7 8 dkda bir geliyor.
Hastaneye gittim açılma yok diyip gonderdiler ama dayanamıyorum artık sancılar tamamen arttı. ☹️
Yani normal bı ağrı olsa neyse ama çok şiddetli sancılar oluyor. Napacagimi şaşırdım kaldım 😭