HD1- sadece ağrı mı başka belirtiler var mı?
Rahim büyüdüğü için olabilir, bebek oraya dayanıyordur ondan olabilir, üşütmüş olabilirsin, idrar yolu enfeksiyonu vs olabilir. (Benimde o haftalarda başıma geldi hatta nstye bile sokmuşlardı sancı mı diye. Şükür sadece üşütmüştüm) Bunlar normal ihtimaller ama birde ciddi durumlar var. Dillendirmek istemiyorum. İstirahatle geçmiyorsa mutlaka acile git.