40 haftalık hamileyim. Dün Dr kontrolüne gittim. Dr çocuk kanala girmiş sancının olmasını bekleyeceğiz dedi. Öğlene doğru nişanım geldi ve bugünde akıntı ile birlikte pembemsilik geliyor. Kızlar sizce normal mi yada doğum başlıyor mu? Yürürken çok zorlanıyorum bu arada.