gygy1234 Ecrina sabah doktora gidicem bklm belki açılmam. Falan vardır biraz sancım vardı korktum şükür şuan bi sıkıntı yok sizde dikkat edin sizinkisi doğum vaktiniz gelmiş
Ecrina gygy1234 bende yarın sabah gidicem inşaallaj az da olsa açılma vardır yaa doğurmak istiyorum artık son günler çok zorrr
gygy1234 Ecrina ben gittim zerre açılmam yokmuş ve kemiğim de çok çok darmış çatı muayenesi yaptı geldiğimden beri ağrım var kendimi çok kastım 🥺
Ecrina gygy1234 inşaallah çok sağolun. İlk alttan muayenemden beri benimde ağrıdı hep ama ama normal iyi dedi. Dizinde herşey gönlünzce olur inşaallah Allahım bir avazda kurtarsın hepimizi
Matanne_55 gygy1234 Teşekkür ederim bende enfeksiyon mu acaba diye düşünüyorum soğumada az kaldı inşallah hepimiz sağ sağlim alalım kucaklarımıza yavrularımızı