Novaaaa Kizlar 5+4 te doktora gittim. Ultrasonda doktor keseyi gördü ama 6+2 dedi. 10 gün sonrasına randevu almamı söyledi ama 7 gün sonrasına bulabildim. Sizce kalp atışı duyulur mu? Bir de hafta arasında fark olması normal mi?
Ahuum Novaaaa ben 8. Haftaya doğru kalp atışı duymamıştım ama görmüştü doktor. Çok minink ti. Yanıp sönen bişy diye göstermişti
Ummu1234 Novaaaa benimde 1 hafta önde çıkıyor ultrasonda normal kafanıza takmayın 7yada 8. Haftaya kadar duyulabiliyor kalp atışı siz pozitif olun😍🙏