Nida48 canım geçmiş olsun bende kontrole gittim Salı günü tam 32de beni de yatırdı nst de ağrım çıktı ve 42mm açılmam vardı iki gün yattıktan sonra çıkış verdi evde de böyle uzanıcaksın dedi bel ağrım vardı belime vurmuş meğer çok zor Durdu ağrım sonra normale döndü çok şükür iki defa ciğer geliştirici vurdular bana da senin nasıl oldu son durumun nasıl peki allahım inş vaktinde kavuştursun bize evlatlarımızı daha çok erken 🙏🏻♥️