Bnurr merhabalar ☺️ Ben şuan eski adıyla metro hastanesi yeni adıyla medicalparka gidiyorum doktorum sezer filiz Erdal çok memnunum. Kendisini çok araştırıp gittim ilk gebeliğim sonuçta heyecan stres hepsi bi arada o yüzden doktor seçimi çok önemliydi benim için. Çok naif kibar güleryüzlü doktorum asla endişe ettirmez hep pozitif olumlu konuşur🥰🥹 öncesinde bi süre medline sevgi sarı Demir’e gittim maddi olarak anlaşamadığımız için bıraktım orayı ama cidden oda çok iyi bi doktor ☺️