BE2701_- Kızlar 18 haftalık hamileyim ve çok kötü grip olmuşum boğazim çok fena ağrıyor aceba bebeğimi etkilermi bu grip.
Iremnurrmemis23 BE2701_- zencefilli bitki çayı al marketten iç iyi gelir ve bol bol meyve ye ben geçen öyle grip oldum doktorada gittim antibiyotik verdi içebiliceğim cunku bebeğe enfeksiyon geçmesin dedi sende bi git canım istersen
Emineedrk BE2701_- ben ıhlamur nane limon ve greyfurt yiyerek atlatmıştım ama çok kötü hissediyorsanız doktora gidin arkadaşın dediği gibi antibiyotikle daha çabuk atlatırsınız
BE2701_- Emineedrk bol bol sıcak süt içiyorum mandalina portakal filan yiyorum sürekli ama banamisin demiyor konturole gidince doktora dicem canim
beyzariibyk Emineedrk ıhlamur en fazla 1 kupa olmaliymis çünkü son aylar artık doğum kolaylaştırıcı etkisi varmış
BE2701_- Iremnurrmemis23 aynen yoksa boğaz ağrısı çok kötü yaa birde bademcigim çıkmış resmen yemek yiyemiyorum 😔😔
meryemy Parolu serum olarak taktırdı doktor hamilelerde takılan serummuş ateşimi düşürmüştü ama hamileliğin de etkisiyle halsizlik 2 gün daha kalmıştı.Mecbur sabırla geçmesini beklemek gerek.İnşallah çabuk atlatırsın🙏