Emybl ayseeray1 havluu çok rahat kesinlikle 1,5 yaşında hala havlu kullanıyorum bornozla uğraşması zor
Deletedmom_33 ayseeray1 İkisini de kullanıyorum ama daha çok bornoz. Havluyu yazın kullanıyorum genellikle
egesmommm ayseeray1 ben iki tane havlu aldım baş kısmı geçirmeli. Birini ebebekten birini de bella maisondan aldım. Bella maisondan aldığımın dokusu inanılmaz güzel tam bebek tenine uygun yumuşacık ancak ebebkten aldığım bir tık sert.