Hanimlar yaklaşık 28.haftadan beri şekerim günde 6 kez olcuyorum 12 doz insülin yapıyorum ayrıca diyet.aclik 95 96 bazen 100 çıkıyor tokluk en fazla cikti 150 oda xok nadir dahiliye Dr gönderiyorum fena yüksek diyip duruyor daha napmam lazım 😑 en fazla kaç çıkıyor şekeriniz