2aslan_annesi07 Maalesef çok bastırılmış, susturulmuş, korku ile yetiştirilmiş bir toplumuz ama biraz biraz bu durumu kırmaya çalışmalıyız. Bir kişi ile başlar, bin kişi ile devam eder.
Bize de, bizden sonraki nesillere de yazık. Her kadın muayeneye gittiği gün, bekleme alanındaki bir iki kişiyi ikna edip, dilekçe - şikayet formu yazsa; mutlaka az da olsa bir şeyler değişir.