Merhaaba kızlar şu an 12+4 haftadayım bende de şiddetli bulantı kusma devam ediyor düzenli prilam kullanıyorum geçmiyor hastanede serum alıyorum kaç defadır bi gün acile gittiğimde zofer diye bi ilaç yazdılar doktoruma sordum gebeler üzerinde ataştırılması yapılmamış bi ilaç mecbur kalınmadığı sürece kullanılmasın dedi ama başka bi doktor hayır gebeler üzerinde araştırması yapılmıştır kullanılabilir ama prilam a grubu bi ilaç ise zofer b grubu yani sağlık açısından prilam daha iyi ama zofer de kullanılabilir dedi kime inancam bilemedim zoferin iğnesini bile yaptılar kaç defa bana başka türlü 24 saat bulantım geçmiyor geceleri bile yarım saatte bi kusmak için uyanıyorum