Ben Kocaeli tıpta Ayşegül gürlere gidiyorum memnunun arkadaşım doktor arıyor onun için sordum o Ayşegül hanıma pek ısınamadı ama ben çok memnunum 17 haftalık hamileyim hiç keşke demedim kişiden kişiye göre değişiyordu tabi istekler beğendiğimiz yönler