Happy_life Kalp çarpıntısı yaşayan doktora giden var mı arkadaşlar bu ara çok kalbim sıkışıyor nefesim kesiliyor gibi sizde de var mı bu durum
Bsrfnr Happy_life kalp çarpıntısı çok normal canım , tansiyonunu olctugunde kalp atisin yüksek çıkması çok normal , tansiyon düşüklüğü normal , korkman gereken tansiyon yüksekliği, 14 ten yüksek çıkarsa hemen doktora gitmelisin.
Bsrfnr Happy_life hiç bir şeyi kafana takma canım , hiç bir şey senden ve bebeğin den önemli değil.. Hamilelik sürecinde çok duygusal olabiliyoruz ama bebisimizinde bu duyguları hissettiğini unutmamalıyız. Sende bebisini düşün , Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin, sevgiyle kal ♥️