Doğuma az kaldı ilk gebeliğim tecrübesizim bu yüzden. Öncelikle pompa çok gerekli mi bilmiyorum ama büyük ihtimal sezaryen olacak süt geç gelirse ya da bebek ilk zamanlar tam ememezse pompayla uyarmış olmak iyi olur diye düşünüyorum. İlk sorum elektrikli daha iyi olmaz mı? Kiwi marka öneriliyor fiyatı da aşırı yüksek değil 300 küsür. İkinci sorum da tekli olandan alsam yeterli mi çift olmasıyla çok farkı var mı?