Sena00 Meri9894 siz siz olun asla bebeklerin çocukların yanında bagirmayin ablamla eşi kavga etmişlerdi oğlunun yanında şimdi üç yaşında halen kalkar gece ağlar o yüzden çocukların yanında bagirmamak lazım
Dunyevi Meri9894 tabiki bebekelr annenin hissettiği duyguları iki katı yaşarlar moralinizi yüksek tutun karakterini etkiler anne karnındayken bile
Aspenya44 Meri9894 benim.ablamlar bebeğin yanında 4 aylıkken kavga ediyorlar bagrismali . Çocuk 3 yaşına geldi konuşamıyor. Dokt götürdüler kaç aylık tedavi sonrası tramva geçirdiğini söylemişler . Yavrularımıza günah . 😔
berceste5155 Meri9894 kesinlikle etkileniyorlar anne karnında strese giren bebeklerin bebeklik dönemleri de daha stresli sancılı geçiyormuş ne olursa olsun sakin olmaya çalışın
Meri9894 Sena00 oy kıyamam, ben henüz hamileyim, az önce büyük bi tartışma yaşadım karnım ağrıdı şimdi sakinledim karnımda hafifledi
Meri9894 Aspenya44 çok şükür.. Keşke hiç bir bebek hem anne karnındayken hemde doğduktan sonra şahit olmasa ama malesef.. Seçimlerimiz hem kendimizi hemde yavrumuzu etkiliyor…
Meri9894 berceste5155 haklısınız bende bunun için uğraşıyorum ama ne kadar uzak durmaya çalışsamda gerçekten değer vermeyen bir eş olunca çöküyorum
berceste5155 Meri9894 allah yardımcın olsun eşine akıl fikir merhamet versin siniri kontrol etmek kolay olmuyor maalesef sen olabildiğince çabuk toparlanmaya çalış
Meri9894 berceste5155 çift karakterli gibi bişey çözemedim, iyiyken en iyi kötüyken en kötü, öyle yapmaya çalışıyorum sağolun