Zeyiz Arkadaşlar benim indirekt coombs testim pozitif çıktı 1ay sonra tekrar test yapacağım bakalım ne olacak aranızda bu durumu yaşayan var mı daha çok yeni gebeliğim korkuyorum açıkçası
PSerenity Zeyiz sanırım iğne yapıyolar onun için benim de kan uyusmazlıgım var ama daha test yapmadım 28.haftada yapıcam
Btlklnc Zeyiz hem özel hem devlet takıplıyım . Özeldekı doktorum her ay nerdeyse bu testı istiyor ve ben ıkı aydır yaptırmıyrm. Kan uyusmazlıgımız var 3 hafta sonra 28.haftada yanı kan uyusmazlıgı ignesi olucam. Pozitif cıkınca ne oluyor ki bu testte
Zeyiz Btlklnc bende idrar testinden sonra hastaneye gittim devlete orda beta HCG ile birlikte bütün testleri istedi benden şimdi ne olacak bilmiyorum