Hiç bir belirti yoktu 2 gün adet gecikti ama her an adet olcakmışım gibi bir his vardı bende gidiyordum bakıyordum bir şey yok sonra içime suohe düştü test yaptım 1 kez korunmasız ilişki olduğu için negatif gelir düşüncesi ile yaptım ne göreyim anında kıpkırmızı 2 çizgi 😂 sonra 5 haftaya kadar belirti yine olmadı 5 den 7 ye kadar adet krampları gibi Kasık ve belde kramp oldu 7 de o da kayboldu şu an 9+3 hamile olduğumu unutuyorum 😂