Herkese merhab a lar .Bebek dusunuyorum ama grip oldum cok cok kotu geciyo oksuruk de var ilac kullansam ya da ne kullanilir bile ln var mi hamile degilim daha belli olmaz simdiden ama korunmasiz iliski yasiyoruz esimle.Kafam da deli sorular Siz bu durunda neler yapiyosunuz nasl geciyo