Eluf tubiii11 maşallah sağlıkla kucağına al canm .kac haftalk detaydami ugrendin . Banada 17 haftalkken dr yüzde doksan kiz dedi ama detay utresyon bekle dedi oyle alış veriş yap dedi
Likayolcusu tubiii11 evet bana da dr 12 haftada kız dedi bakalım 13+5 de yine randevum var burda çok değişenleri okudum 😃
Aylin4593 tubiii11 benimde 13 hafta kızdı bacak arası acıktı boşluk vardı baya ve cok büyük ihtimalle kız dediler. 16 hafta gittik bir baktım pipisi oluşmuş oğluşum oluyor😂 bence biraz daha bekleyin derim