Merhaba 35. Haftamda ben de muayeneye gitmiştim ve sancı çıkmıştı. 3 tüp serum ve nidicard verildi 1 gece de hastanede kaldım. 37. Haftaya kadar ilacı evde kullanmaya devam ettim. Doktora gittiğimde 37+3 haftalık olmuştum. Su an ilacı almiyorum. Bir sorun yaşarsam doktorum acil gel dedi. Bebeğin premature olmaması için 37 görmesini istiyorlar. Çok az hareket etmek, ev işi yapmama lazım. Birkaç hafta kendinizi dinlenmeye bırakın. Geçmiş olsun.