Canım karnın taş gibi oluyor mu veya bir yönde kalıyor mu? Bende şöyleydi gece 12 de başladı ağrı sızı 0 sadece karnım sağ tarafa gidiyordu orda taş gibi kesiliyordu 1er dk arayla olmuştu ama acemiyiz tabiki anlamamıştım🥲 uykuya daldım sabah 9 da ciddi kaburga ağrısıyla kalktım bi baktım karnım komple sağ tarafa geçmiş elliyorum aşırı sert Allah allah dedim doktora yazdım hemen gel doğum sancısı onlar demez mi😂gittim nst de yatamıyorum gözlerim karardı ultrasona da soktu cihaz bildiğin karnıma battı yani o acıyı tarif edemem sonrasında ise yarım saat sonra bebiş kucağımda 😅😅