yasmn41 Ben kullaniyorum evet demir ilaci doktorum verdi hamileligimin basindan beri kullaniyorum demirim hep düsük cünkü
Kucuk_melegim yasmn41 sabahlari aç karnına yutun dedi bana sizde mi oyle yapiyosunuz Nekadar genel vitaminlerimi de içsem hep ilaki D vitamini yada demir az çıkıyor
yasmn41 Kucuk_melegim sabah ac karnina icemiyorum ben mideme dokunuyo kahvaltidan 2 saat sonra falan ne cok ac ne tok olmadigim saat araliginda iciyorum. Benimde öyle maalesef demirim ne yaparsam yapayim düsük mecbur ilac kullanmam gerek