BurcumEmrem bende de o haftalarda başladı ve 30+4 teyim hala aynı şiddette ve sancıda devam ediyor😔
Kendi doktorum da, ortopedi de normal olduğunu kalçadakş leğen kemiğinin genişlemesinden kaynaklı olduğunu söylediler. Magnezyum takviyesi verdiler, her gün bir tane muz bir soda içmemi söylediler. Kiminde bunlar işe yarıyormuş ama bende pek yaramadı açıkçası doğumdan sonra geçer dediler 😔