Elifsu01 Fatnur38 içini ferah tut canım olabilir. Bende de bazen geliyordu bazen gelmiyordu. Hatta 9 haftamda bir anda mide bulantım gitti bende senin gibi korkmuştum ama doktor belirtilerin her zaman aynı şekilde olmayacağını söylemişti. ❤️
Edolili Fatnur38 hiç olmadı hala yok bende bilmiyorum ama ilk hamileliğimde başından sonuna kadar kesilmeyen bir akıntım vardı
Emine12456 @Fatnur38 ben yedinci haftaya girdiğimde hiçbir belirti yoktu doktora gittiğimde kalbi mi durdu acaba hiçbir belirti yok çünkü diye gittim gayet sağlıklı dedi hatta kalp atışını dinletti m o yüzden korkma her hafta aynı belirtiler olmuyor çünkü
Fatnur38 Mhtpflz valal Allah razı olsun canm içim ferahladi bikez kayıp yaşayınca ikincide daha çok korkuyo insan rabbime emanet ama korkuyor insan
Mhtpflz Fatnur38 hiç korkma bende akıntı olunca korktum acaba enfeksiyon mu oldu diye ama doktor bişey yok dedi
Fatnur38 Mhtpflz valla korkudan kasigida bıçak saplanır gibi batmaya başladı rabbim yardımcımız olsn sag saglim kavusalim bebislerimize
Mhtpflz Fatnur38 evet korkunca kasıklarına ağrır girer ben her hastaneye gittiğimde ağrım oluyor kanama olmadığı srece bişey olmuyor