aliandalina Kızlar sütü nasıl içiyorsunuz ben soğuk içiyorum illa ılık mi olması lazım ısıtınca vitamin değeri düşüyormuş ballı veya nesquik tozu katsam olur mu ve ne kadar içiyorsunuz günde
Ecem95 aliandalina her akşam yatmadan 1 bardak soğuk içiyorum çünkü soğuk seviyorum ama laktozsuz içiyorum ben diğer sütler hamilelikte gaz yapıyor midem patlayacakmış gibi oluyo 🤦♀️