Down sendromlu bir bebeği kaybeden bir anne olarak söylüyorum. Benim ikili tarama sonucumda çıkmadı. 20 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrenmiştik 24 haftalıkken amniyosentez sonucu %99 down sendromlu olduğunu öğrendik. Herşeyiyle kabul edip bir umutla beklerken 35 haftalıkken aniden kalbi durdu ve bebeği kaybettik. Şuan 21 haftalık hamileyim yine ikili tarama yaptım sonuçunda bir sıkıntı yok perinatolojide haftaya detaylıya gideceğim o zaman belli olacak inşallah