2022Mom2022 sultankasmusti ben kullanıyorum kuzum cumartesinden beri hastanede yatıyorum erken doğum riskim var sancı çıkıyor zaman zaman nidicartı içince mahvoluyorum yüzüm kıpkırmızı olup şişiyo çarpıntı yapıyo kürek kemiklerime doğru ılık ılık bişey akıyo gibi bi his oluyo sıkıyo kaslarımı çok acayip bi ilaç hele bi içtiğimde bayılacaktım nerdeyse tam nstde iken doktor hemen müdahaleetti ağır bir ilaç gerçekten
AngeL- sultankasmusti ben kullandım ilk zamanlar kasılma için sabah akşam içiyordum kesmediği için 6 saatte 1 kullandım. Sonra doktorum bıraktırdı. Doğum yaklaştığı için ☺️
Sevvl sultankasmusti cğnkü bana doktorum yazamam çok ağır tansiyonun düşer onun yerine Protestan pruloton verdı
sultankasmusti Sevvl bende baş dönmesi yapıyor gözümün önü karalıyor baş agrısi ve en çokta kalpte çarpınti kapiyo kalbim yerinden çıkacak gibi oluyo yüzlerim kıpkırmızı oluyo ama bebişim için katlaniuorumm
sultankasmusti 2022Mom2022 kaç haftalıksın canım ayni yan etkiler bende de oluyor bugün doktorumu aradım birakmak istedigimi söyledim ilaci oda tamam dedii
2022Mom2022 sultankasmusti 27+3 üm kuzum 4 taneydi ikiye düşürdü bugün doktor yarın kesecekler bugün sancım durdu şükür yarına kadar olmazsa yarın taburcuyum inşallah
sultankasmusti 2022Mom2022 insallah sancın biter bebegini vaktinde saglikla kucağina alırsın canim dualarımdasın
Sevvl 2022Mom2022 bende sancıdan hastanede yattım o ilaçtan saatte bir verıldı amataburcu olunca vermedı evde kullanmam için yazmadı neden açana ya aslında doktorum çokta ilgili biri ama🙁
2022Mom2022 sultankasmusti aminn saolasın kuzum müminin mümine duası kabul olurmuş Allah’ta senin ne sıkıntın varsa gidersin🌹💓
Muyesser23 sultankasmusti bende hamileliğimin 19. Haftasında kullandım günde 2 tane falan sancım vardı o yüzden ve gerçekten onu içince geçiyordu
Sisife Bu hafta 2 gün boyunca kullandım erken doğum riski sebebiyle. Ama 2 gün kullandım sadece. Doktorum devam ettirmedi, kalbinizi yorar dedi.
2022Mom2022 Sevvl sancıların kesildiyse vermezler benim de sandım şükür kesildi ilacı hemen azalttılar ,yarın kesecekler zaten ağır bi ilaç sancımız bitsinde ilaçtanda kurtulalım bebeğin hareketleri azalıyor bunu kullanınca ☹️