KocBetul Kızlar 37.haftanda nst ye gireceksin dedi doktor. Hastaneye gitmeden yapmam gerekenler vs bilgi verir misin nasıl olacak?
nlrsena KocBetul canım bişey yapman gerekmiyor rahat bişeyler giyin yeterli uzanıyosun göğsüne kadar üstünü açıyorsun beline iki lastik kemerle iki aparat takıyolar biri sancı ölçer diğeri de bebeğin kalp atışını takip ediyo 20 dakika boyunca dökümü kağıda çıkıyo o kadar o kağıdı da doktora götürüyorsun o yorumluyor ☺️🌸
Emiine61 KocBetul bişeler yiyip o şekilde hazır git canım hareketleri daha anlaşılır oluyor… yalnız 37. Haftada yeni mi girmeye başlicaksın? 33-34te başlanması gerekiyor normalde
nutellaningizlitarifiyim KocBetul Benim 15-20 dk arası sürüyor bi de bebek hareketlerine de bağlı bu yüzden tok gitmeniz önemli bebek hareketli olsun diye
Deriin_ Tok karna ve bir tane çikolata yiyip gitseniz daha iyi olur… Başka bişey yapmanıza gerek yok 😇
Babytwo2 İlk nst mi 37 de? Çok geç değil mi ya, benim doktor da bugün bağlar sanıyodum normalde devlette 31 de bile bağladılar ama bugün nst falan bağlamadı 34 de yine gideceğim bakalım ne diyecek
Anacemi KocBetul randevumdan yarım saat önce gidiyorum küçük şehirde olunca yeterli oluyor kalabalık bir şehirdeyseniz erken gidebilirsiniz nstye girecek gebeleri sırayla alıyorlar çünkü sekretere nstye gireceğimi söylüyorum nst barkodu veriyor nst odası boş olunca alıyorlar yarım saat uzanıyorsun karnında aparatlarını kemerle bağlıyorlar o kadar bitince nst kağıdını eline veriyorlar doktora girince ona veriyorsun
nutellaningizlitarifiyim KocBetul ayrıca haftanız geç diyenler olmuş ama geç değil ben de 36-37 arası başladım nst ye bebeğin durumu iyi olduğu için nstye hemen almadı eğer riskli bi gebelik olsaydı ya da siz sancılarınızın olduğunu söyleseydiniz o zaman 30. Haftada bile girebilirdiniz
nutellaningizlitarifiyim KocBetul Ben önce doktoruma muayene oluyorum sonra nst için bi kağıt yazıp veriyor ücretini ödeyip öyle giriyorum bitince de doktoruma gidip gösteriyorum 😇
KocBetul Etlik şehir hastanesine gidiyorum sistemlerini de hiç bilmiyorum. Randevum 10.30 da erken gidip nst ye girmek istediğimi mi söylesem yoksa önce doktora mı görünsem bilemedimm