ROJIN27_47 Kızlar epilepsi hastasıyım ilaç kullanıyorum. Çok şükür 7haftalık hamileyim. Bi sorun yok ama korkuyorum bişey olur diye.
Tubayo ROJIN27_47 hiçbişey olmuyor ilaçlarını kullanmaya devam et bebeğine hiç zararı yok bunun için rahat olsun canım