sahnaz İyi günler🌹 31 hafta hamileyim. Mantar çıktı akıntım baya çok ve sarı. Olanlar oldumu? Ne yaptınız? Doktora baş vurdum ama sizlerin de fikrinize ihtiyacım var🙏🏼
Crescent96 sahnaz Doktor fitil veriyor ama tekrarlıyor maalesef.. Ilık suyun içine biraz sirke koyup yıkıyorum kuruluyorum iyice. Nioli yağıda aldım ama faydası yok 😞
1Mavimavi sahnaz geçmiyor bu illet Fitilller kullandım kremler Eş tedavisi bile gördüm bana mısın demedi ilk gebeliğimde Ne zaman doğurdum bitti gitti. Bu hamileliğimde de yeni başladı benimde🤔