SemaArin KIZLAR POĞAÇA YAPIYORDUM BİRDEN KASIĞIMA AĞRI SAPLANDI BASAMDİM.UZERİNE 10 DAKİKADİR VAR SİMDİ TUM KARNİMA YAYİLDİ ADET AĞRISI GİBİ GAZ ÇIKACAK GİBİ AMA TUVALET E GİTTİM HİÇBİŞEY YOK BU DOĞUM SANCISIMİ.SİZCE 35+2 HAFTALIĞIM
Likayolcusu SemaArin doğum sancııs gelip giden biley sizinki sabitse büyük ihtimalle gaz sancısıdır oda çok ağrılı oluyor ve biraz uzun sürüyo
Anacemi Doğum sancısı belli aralıklarla gidip gelen ıkınma isteyi uyandıran bi ağrı saplanır tarzda sürekli olmaz