Greenmomy Kızlar 5 haftalık hamileyim. Her gün 2 sabah, 2 akşam estrofem kullanıyorum. Bir hafta yetiyor. Her hafta hastaneye gidip yazdırmak mı gerekiyor ? Sizler nasıl temin ediyorsunuz ?
Umutluanne1 Greenmomy günde 6 tane yada 8 içiyormuşsun gbi yazdır daha fazla kutu yazarlar o zaman canım
Ozge-Ka Greenmomy ben kullandığım zaman da aynı şekilde kullanıyordum. Ama devlet günde 1 olcak şekilde karşılıyordu. Kadın doğum uzmanına yazdırıyodum. Parayla almak zorunda kalabilirsiniz yani.
SSumm Greenmomy valla ben günde 3 defa kullanıyordum geçen günlerde yazdırmıştım tekrar ama eczacı elinde var gözüküyor devlet bu ilacı günde 1 defa olarak ödüyor dedi. Ücretli aldım hep bu zamana kadar sadece 2 kez doktor yazdığında alabildim
Greenmomy Umutlu__anne aile hekimi yazıyor mu acaba. Uzman olması gerekir dediler ama tam bilgim de yok.