Fener1608 Kızlar 1 hafta kaldı bat a bugün daha da yoğunlaştı karın ağrım alt karnım ağrıyor ve arada aşağıya da vuruyor ağrısı beyaz akıntım var bide bel ağrısı var geçen ay da böyle olmuştu acaba bu ay olmuşmudur sizce gebelik olabilir mi
mommyily Fener1608 1-2 gün daha bekle erken gebelik testi yap canım silik çizgi olursa hamile olabilirsin ben adetime 6 gün kala yaptım öyle öğrendim 🥰
Pemberuya Fener1608 olabilir canm bazen enfeksiyonda da bu tarz belirtiler olabilir ama bilginiz olsun 3 gün kala normal test yaparsanız eğer varsa muhakkak çıkacaktır bebeğiniz sizinledir inşallah 🥰
Fener1608 mommyily İnşallah bu ay olmuştur ya umutlanmak istemiyorum hep hayal kırıklığıyla karşılaştığım için bu ay görürüm inşallah o iki çizgiyi 🤲
mommyily Fener1608 hayırlısıyla olur inşallah kuzum Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese 🥰❤️
Fener1608 Pemberuya Amin inşallah canım eğer adet olursam bitiminde giderim zaten doktora baktırayım enfeksiyon var mı yok mu diye 🤲