songul_ismail80 yanikkozaanne ilk bebeğim erkek oldu bunu da çok istiyorum kız olsun merak ediyorum iki hafta zor sabredecem cinsiyet için sağlıklı sıhhatli olsun herşeyin hayırlısı
baby3_ songul_ismail80 inşallah gönlündeki olur da ne kadar güveneceksin ki buraya ? Acil demen saçma olmuş 😀
songul_ismail80 baby3_ daha önce post açtim cevap veren olmadığı için acil yazarsam belki cevap veren olur diye tahmin sonuçta bı ihtimal tahminde bulunmalarını soruyorum
songul_ismail80 Ahsenimveben yani doktor önce kordon olabilir dedi tekrar baktı erkeğe benziyor dedi tekrar kontrole gittiğimde daha net belli olur inşallah canım
songul_ismail80 Ahsenimveben bende hep kız hissediyorum dedik erkek diyince yanıldım ilk oğlumda erkek hissettim erkek oldu