cansualisa Tubammrt kanalda 13 Ocak yatışım fakat erken gelebilir dedi 37+1 iz suan kızımda hep makatta 38+5 te geldi dünyaya sezeryanls
atlassmommm cansualisa Kanalda olduğunu nasıl anlıyoruz hissedebiliyor muyuz? 37.haftadayim ama kanala indi mi ne yapıyor hiç bilmiyorum
cansualisa atlassmommm kuzum altımda hissediyorum vajinamdaa yürüdükçe sancı vuruyor bıçak batıyor kafası kanal da olduğu için dedi doktor 33 te girmişti bnm oğlan