minikmucizeemaak Samiras Canım çok yakın bir ablam tam 5 ay adet gördü haraketlerini hissetmedi ve bir kaç sorunla doktora gidince hem bebeği hem cinsiyetini öğrendi. Tek farkı kısa sürüyormuş oydu dedi
Bluesky-mom Samiras benim ilk ay oldu. Normal adet gördüm. Adetten 2 hafta sonra testim pozitif çıktı. Doktora gittiğimde 6+5 haftalık gebesin dedi ve kalp atışını o gün duyduk ben şok ❤️
_hasretgecmen Hamileyken regl olunmaz. Ben şuan 7 haftalık hamileyim. Adet ağrısı çok çektim ama gecikme oldu sonra test yaptım çift çizgi.
papatya-0 Bluesky-mom merhaba kanamaniz rengi nasıldı acaba pihtilar filan geliyor muydu düzenli şekilde oluyor muydu pediniz filan doluyor muydu yoksa biraz gelip saatler geçip sonra tekrar devam mı ediyordu 🙏😊
Bluesky-mom Elif2143 evet. 5 gün devam etti. Elim ayağım şişti göğsümde hassasiyet oldu geçmedi mide bulantısı da çok oldu. Şimdi 37 haftalığız 😍
Bluesky-mom minikmucizeemaak mide bulantısı göğüste hassasiyet ve ellerim falan şişti. Adet olunca ödem gider gitmedi bende
minikmucizeemaak Bluesky-mom Sağlıkla kavuşun ❤️ İnşAllah bende bu ay sağlıkla bebeğimin haberni alırım ❤️
Bluesky-mom papatya-0 her zaman ki adet gibiydi farklı birşey yoktu. 35 40 günde bir oluyordum. Önceki adetten beri o kadar geçmişti zaten doktor aylarca adet görüp doğum yapan da oluyor demişti
papatya-0 Bluesky-mom benimde 38 günde bir oluyordu tam regl diyemem ama yine ara ara kanama oluyor hayırlısı bakalım
1ciftyesilgoz Benim böyle adet kanamamın üstüne hamile olduğumu öğrendiğimde dış gebelikmiş malesef . Doktorlar normal bulmuyor hamileyken regl gibi kanamayı:( üstüne gören var mı var evet ama nadiren.