Zeynepozcan Merhaba anneler, rahim şeklimin t şeklinde olduğunu öğrendim eylül ayında 1 düşüğüm oldu ve şuan yine hamile olduğumu öğrendim sizlerden bu konuda fikir istiyorum bu durumda olup sağlıklı doğum yapanınız var mı acaba ya da nelere dikkat ettiniz
Sureyya1 Zeynepozcan insallah gebeliginiz guzel gecer. Allah kucagjniza almayi nasib etsin. Bir dahaki gebelik dusundugunuzde ameliyat olun ama bence rahim genisletilsin
NazKara Zeynepozcan merhaba banada t şekli rahim dediler bayramdan sonra serklaj yapılacak siz nasl yaptınız acaba bilgi verir misiniz?
ElaytA Zeynepozcan bana da rahmin ters dedi ama şeklini bilmiyorum. Spiral tutmuo rahmim mesela en son u şeklinde deilde ters u şeklinde takalım dedi doktorum o da tutmadı. Doğum kontrol hapı kullandım en son. Ama doğumda bi sıkıntım olmadı. İlk oğlumu 4 kilo normal doğurdum. Simdi de 34 haftalık hamileyim bakalim doğum nasil olur bilmiyorum ama şu an icin 🤷♀️