Leyy 6+6 haftalık gebeyim kesede bebek görülmedi beta hcg degerine bakıldı değerim 60binlerde çıkmış görülmemiş olması normal mi sebebi nedirr
Zeynoo001 Leyy Ben bebeği 8. haftada görmüştüm kalp atışıyla beraber. Siz de bekleyin haftaya tekrar gidip baktırablirsiniz bir de belki geç döllenme de olabilir o da bebek görünümünü etkiliyor
Leyy Pemberuya evet öyle deniliyor ama o durum değil sanırım çünkü kan değerim normal olmasi gerektigi gibi gec döllenme olabilir diye düşünüyorum
Leyy Esoo0698 keseyi 5. Haftada gördük doktorum dio hu degerlere göre simdiye kdar görmemiz gerekiyor du ben o sebeple tedirginim
nurtanesiiii Canim seni üzmek istemem boş gebelik olabilir ama sen yinede 8. Haftaya kadar bekle allahtan ümit kesilmez 🙏
Symaaas Leyy tatllm 8 e kader yolu var geç döllenme olmuş olabilir bunu doktor zaten söylemeli korkma