Zencefil,ıhlamurun hamilelikte zararı yok. Zencefil-bal-limon üçlüsünü öneririm bağışıklık için. Bi de sarımsağı ezip üzerine zeytinyağı koyup bekletip geceleri ayak altınıza o yağdan sürebilirsiniz. Üstüne de pamuklu çorap giyin. Öksürüğe iyi geliyormuş.