Blossom00 Kızlar arkadaşımın transferden sonra yarın 14. Günü oluyor Dün kan vermiş 5 çıkmış. Yükselme şansı var mı yoksa negatif mi olmuş direk bilginiz varsa yazar mısınız lütfen🥹
Ozge-Ka Blossom00 12.gün için 5 çok az ama yarın tekrar versin belki yükselir. Doktor 2 günde 1 tekrar test vermesini istemiştir zaten
Ceyda76 Blossom00 maalesef negatıf duruyor zaten ılk 10gun fılan test yapılıyor varsa cıkar onun tam sınırda ve düşük değer
Blossom00 Ozge-Ka evet yarın tekrar vericek o 5’ de çatlatma iğnesinin etkisidir dedi belki bir umut yükselme şansı var mıdır diye sormak istedim