Kızlar geceden beri sancım var, hastaneye gittim açılma yok diyolar.
Sancı 5dkda 1 geliyor ama hala sancı yok. Doktor haftaya pazartesi gel dedi. Pazartesiye nasıl bu sanciya nasıl dayanayim. Açılma nasıl olur bilmiyorum. Öldümm resmen perişan oldummm 😞