Bana doktorum 27. HaftDa bir sonraki randevunu 2 şer hafta ara ile al demişti , bugün tam 32 de gittim bir sonraki randevu için birşey demedi bende sormayı unuttum . 34 için randevu almıştım ama birşey demeyince de tereddüt ettim çok sık gitmeyi de ters karşılayan bi doktor da 🤦🏻♀️ 32 den sonra ne sıklıkla gitmiştiniz.