39 haftalik olduk bugun ve bu benim ikinci gebeliğim. Bi haftadır yalancı sancılarım var cogu zaman 10 dk da bi oluyor ve asla bi kac saatligine bile olsa durmuyor. 10 dk nin altina da dusmuyor tam bi duzene de girmiyor. 28 aralik gecesi acile gittim nst de 2 sancin var dedi ebe acilman yok ama yumusama var defi tahmini bi kac gune dogum gerceklesir dedi. O gunden beri ilerleme olmadi hala sancilar duzene girmiyor. Bu normal bi durum mu basina gelen var mi hastaneye gidincede eve gonderiolar bisey yapmiyorlar. Benim mi acilma olmasi icin biseyler yapmam lazim artik