mrveaksu Kızlar idrar yollarımda enfeksiyon çıktı. Doktor gebelik döneminde normal döneme göre daha hassas olduğu için en ufak enfeksiyon kaparsın dedi ve ürosimini verdi tek dozluk suyla karıştırıp içilen içim rahat etmedi içsem mi içmesem mi kararsız kaldım daha önce kullanınız var mı ?
Aysehatun mrveaksu tok karnına iç canım tuvaletini yap ilacı iç ve yat uykuya yani, midende kalsin bi süre yani bende kullandım fayda etti cok az bi idrar yolu enfeksiyonum vardi zaten ben son haftalardayım bide
Aylnn mrveaksu bende de var 2aydır devamli bi türlü atamadım ama doktorum bna birşey vermedi sadece çok su iç dedi
Esrasgn mrveaksu kulanilabilir skinti yok. ben kullandim yan etki yapti. Her idrar tahlili yaptirdigimda enfeksyon cikti hap yzdi aile hekimi onuda kadin dogum doktorum kllanma bolca su ic sknti olmaz dedi bndede var ama bir sey kullanmiyorum su an
0581 Aylnn senin yüksek derecede değildir o yüzden vermemiştir sanırım benimde geçmek bilmeyen enfeksiyon um var 3 tane kullandım :(