Herkese çok teşekkür ederim. ben de ilk bebeğimde özel hastaneye gitmeme rağmen tarama testleri detaylılar vs hepsini devlette yaptırmıştım Bakırköy Sadi konukta siyah beyaz bir resim vermişti bir şey de anlaşılmıyordu zaten şimdi özeniyorum renkli resimlerde bebeklerin ağzı yüzü gözü çok net duruyor renkli resim çok istiyorum o yüzden sordum. özelde 2.500 tl dediler detaylıya. devlette yapılıyorsa o kadar para hiç vermeyeyim dedim ama yapılmıyormuş