Daha önce bir gebenin günlüğünden ovulasyon testi kullandım iki ay ve hiç çift çizgi göremedim yumurlama günü olarak. Bu kez trendyoldan babyfast marka ovulasyon testi siparişi verdim yorumlarına bakarak. Testi ne zaman yapmalıyım sabah ilk idrarla mi yoksa gün içinde herhangi bir saatte mi ben bunu merak ediyorum. Genellikle akşam üzeri 4te yapıyordum önce ve hiç yumurtlama görmedim neye dikkat etmeliyim bilgisi olanlar yumurtlama görenler yazabilir mi?