Ben Yasin bey takipliyim , 2018 dede orada doğum yaptım yine Yasin bey takipliydim tabi doğum zamanı acilde hangi doktor varsa o giriyor , ilk dogumumda ebelerin ilgisi doktorun ilgisi vs herşeyden memnun kaldım uzun süren bir doğumum oldu gerek doktor teselli etti gerekse ebeler şimdi yine orada doguracagim inşallah degismemistir