Nur1129 10.haftadayım ve bu saatlerde karnım öyle bir şişiyor ki yeşil çay vs de içemiyorum, doktor 3aydan sonra yürüyüşlere başla dedi. ne yapsam bilemedim
TTtutku Nur1129 Az az ve sık ye yeşil çay zaten içilmez ama rezene sade soda içebilirsin bende bağırsaklarım boşalsın diye acı biber yiyodum
ElfYrgn Nur1129 Ayy bende tam o sancıyı çekiyordum.Forumlara bakayım dedim karşıma çıktı. Gaz sancısı olduğunu düşünüyorum ama ya değilse diye de düşünmeden kendimi alıkoyamıyorum. Bilen olursa bende burda bekleyim takip edeyim yorumları.
TTtutku Nur1129 maalesef rahim büyüdüğü için bağırsakları sıkıştırıyor bu durum son 3 ayda daha sıkıcı olucak maalesef ki ben her zaman gerçekleri söyleme taraftarıyım bide ben gaz sancısı çekiyodum geldikçe de yapmak zorundaydım o yüzden fırsat buldukça yankız kaldım kendinizi kolik bebek gibi düşünün karnınıza zeytinyağı ile masaj da yapabilirsiniz tamamen geçmez ama en azından hafifler