aysuaskin1
Hayırla sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşaAllah.
Belirtileriniz varmı?
Benimde 25 Kasım hala gelen giden yok test yapmak istiyorum ama bişey yoksa diye yapmak istemiyorum.
Halsizlik uyuklama biraz mide bulantısı 20 23 Aralık gibi adetim gelecekmiş gibi ağrılarım oldu hafif kahve renge bi defaya mahsus küçücük kahve rengi birşeyler de geldi peçeteye sonra geçti rahimde pıt pıt kalp atar gibi birşeyler oldu.
Bu arada 10 yillik evliyim hiç hamile kalmadim o kadar yazmamım sebebi bu belirtileri yaşayanlar varmı diye.